Testowanie produktów Dan Cake - ŁOWCA SMAKU

czwartek, 28 lutego 2013

Testowanie produktów Dan Cake



Na Facebooku na profilu Dan Cake poszukiwano blogerów do przetestowania ich produktów. W paczce znalazłam:
- 2x ciemne spody biszkoptowe
- bezy
- ciasto makowe
- 2x spody do babeczek (z ciasta kruchego i do nadzień słonych i pikantnych)
Przepisy z wykorzystaniem tych produktów znajdziecie TUTAJ



O firmie...
W 1931 roku, w małej duńskiej miejscowości, pewien zdolny piekarz postanowił spełnić swoje marzenia o założeniu firmy, która wypiekałaby pyszne, przywołujące na myśl smak dzieciństwa ciasta. Celem tego ambitnego piekarza, Jensa Eskildsena, było zarażanie innych swoją pasją i miłością do pieczenia tak, by mogli oni w zaciszu swych domów cieszyć się niepowtarzalnym smakiem zawsze świeżych wypieków. Piekarz ten doskonale wiedział, że nie wszyscy mają czas i warunki, by samodzielnie tworzyć domowe wypieki. W 1959 roku, kiedy firma przeniosła siedzibę z niewielkiego Simmelkjaer do dynamicznego miasta Give i rozpoczęła swoją działalność na skalę przemysłową, wszyscy przekonali się o tym, że miał rację.

Podstawą sukcesu marki Dan Cake jest ciągły rozwój, a firma wciąż poszerza swoją ofertę o nowe produkty. Obecnie, gama wyrobów oferowanych przez Dan Cake na rynku w Polsce obejmuje w szczególności: pieczywo, w tym pyszne chleby tostowe, bułki do odpieku oraz ciasta w tym rolady, babki, keksy, również uwielbiane przez konsumentów bułeczki mleczne, muffinki, rogaliki, spody tortowe, wafle, tartletki i wiele, wiele innych.

Moja opinia...
Szczerze mówiąc pierwszy raz robiłam ciasta z gotowych spodów. Zawsze wolałam upiec samemu bo wiem wtedy co jem.  Teraz po ich przetestowaniu wiem że smakowo nie różnią się wcale od tych domowych. Są naprawdę dobre. Ciasta które z nich zrobiłam były naprawdę przepyszne. Do udekorowania tortów wykorzystałam bezy śnieżynki które też otrzymałam. W smaku trochę się różniły od bez domowych ale i tak polecam. Pozostałe bezy zostały skonsumowane przy kawie i herbacie jako deser. Teraz gdy nie będę miała czasu na przygotowanie ciasta, albo przyjdą niespodziewanie goście to wykorzystam te gotowe spody, bo krem robi się szybko. To takie ciasto w 5 minut :) W paczce znalazłam jeszcze ciasto makowe, które znalazło się  na świątecznym stole. Było w nim naprawdę dużo maku :) Jak ktoś lubi to może zrobić lukier i polać po wierzchu. Spody do babeczek z ciasta kruchego były wyśmienite ale na ciepło. Zrobiłam budyń, wlałam do środka po lekkim ostudzeniu i wyłożyłam owocami. Palce lizać. Natomiast spody do nadzień słonych i pikantnych zostały wykorzystane w noc sylwestrową jako zakąska. Nie wiem jak smakują na zimno bo po zrobieniu zniknęły wszystkie z talerza :) Przyznam, że bardziej mi smakowały te babeczki na słodko, ale to rzecz gustu. Dziękuję firmie Dan Cake za możliwość przetestowania ich produktów.

Link do strony: http://www.dancake.pl/
Fan Page: https://www.facebook.com/pages/Dan-Cake

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz