Budyniowe ciasto z mikrofalówki w 5 minut - ŁOWCA SMAKU

niedziela, 26 października 2014

Budyniowe ciasto z mikrofalówki w 5 minut


Przepis na ciasto z mikrofalówki dostałam od koleżanki. Idealne gdy nie mamy nic słodkiego w domu, bo przyrządza się je w 5 minut. Porcja maksymalnie na 2 osoby.

SKŁADNIKI:
1 jajko
3 łyżki oleju
3 łyżki mleka
3 łyżki mąki
3 łyżki cukru
3 łyżki budyniu (smak dowolny)
1/2 łyżeczki proszku do pieczenia



SPOSÓB PRZYGOTOWANIA:
Do przygotowania ciasta potrzebna jest nam tylko mała miseczka i widelec. Jajko wbić do miseczki i roztrzepać je widelcem. Dodać mleko i olej i razem wymieszać. Następnie dodać wszystkie sypkie składniki: mąkę, cukier, proszek do pieczenia i budyń. Ja dodałam budyń waniliowy bo akurat taki miałam pod ręką. Dobrze wszystko wymieszać. Piec w mikrofalówce w maksymalnej temperaturze. U mnie największa moc to 700 i piekłam 5 minut. Gdy ciasto urośnie wyjąć i ostudzić. Można posypać cukrem pudrem.

3 komentarze:

  1. Dobre, ale jadłem lepsze

    OdpowiedzUsuń
  2. Nienajgorsze w smaku, ja dodalam odrobine cukru waniliowego do tego, moja mikrofala ma moc 1000 i wytarcza 3,5 min do pieczenia =p~ smacznego

    OdpowiedzUsuń
  3. A do mikrofalówki dać z miską czy gdzieś przelać i czy budyń trzeba wsypać z torebki czy zrobic według instrukcji

    OdpowiedzUsuń